Elektrifikovaná úzkorozchodná zahradní železnice ve Vracově.
Historie
Vážení přátelé železnice.
Tato stránka je věnována historii naší železnice a je takovým fotografickým průvodcem začátků železnice.
Prvních 20m kolejí s depem a lokomotivou.Stavba oblouku – fotka je směrem k ZáboříPovodeň v roce 2011 – ZáboříOhýbání kolejových oblouků.Uplně první lokomotiva na výjezdu z depa.Záběr z louky – uprostřed vrba, která je dnes dominantou areálu.Tak vypadala naše první výhybna „Záboří“.Závory na odbočce Tábořiště – jsou tam dodnes, ale v jiném provedení.Stanice Tábořiště – ještě bez elektrifikace.Když se ještě vyjíždělo z perónů u depa.Fronta u výdeje jízdenek. ( Rok 2011 )Vidlicová jízda posledního podvozku soupravy. Tak jsme to vzali do „teplých“. MU vybavena za 5 minut.Hřiště, kolotoč u souseda.Odpoledne plné soutěží s moderátorem Petrem Fridrichem a DDM Vracov.Příjemné prostředí zadrady a krásné počasí – ideální relax pro každého.Míjení souprav na výhybně Záboří.Přistavená souprava u peronu.A zase kabely…..Stavba budovy Záboří.Záboří už v provozu.To už je vody moc…